تبیین مدل شایستگی‌های کلیدی مصرف‌کننده در خرید آنلاین با رویکرد تحلیل مضمون

سید رسول حسینی؛ غلام مولا ابوبکری؛ فاطمه حکمتی نیک؛ هادی تقوی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 خرداد 1403

https://doi.org/10.22034/jnamm.2024.423364.1027

چکیده
  امروزه با گسترش اقتصاد آنلاین و اینترنتی، تعداد وب‌سایت‌ها پلتفرم‌های خرید آنلاین به‌صورت چشم‌گیری افزایش داشته است و روزانه صدها هزار کاربر محصولات و خدمات موردنیاز خود را از طریق این پلتفرم‌ها خریداری می‌کنند. هدف از این پژوهش ارائه مدل شایستگی‌های مصرف‌کنندگان در خرید آنلاین با رویکرد تظریه داده بنیاد می‌باشد. این پژوهش ...  بیشتر